Yleistä
Palautus- ja palautuskäytäntömme on voimassa 14 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 14 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa.
Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen on oltava myös alkuperäisessä pakkauksessa.
Palautuksen viimeistelemiseksi tarvitsemme kuitin tai ostokuitin.
Hyvitykset
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys tietyn päivän kuluessa.
Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty.
Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään.
Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä info@qmedi.fi.
Toimituksen palautukset
Palauttaaksesi tuotteesi, sinun tulee postittaa tuotteesi osoitteeseemme (katso osoite sivuston alatunnisteessa).
Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.
Vaihdetun tuotteen saapumisaika saattaa vaihdella asuinpaikastasi riippuen.
Tarvitsetko apua?
Ota yhteyttä osoitteeseen info@qmedi.fi hyvityksiä ja palautuksia koskevissa kysymyksissä.